Często zadawane pytania
Jak korzystać ze sklepu www.medysklep.pl ?
Częste pytania:
Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki towaru jest obliczany automatycznie w trakcie wykonywania zamówienia i zawsze jest widoczny przed zaakceptowaniem realizowanego zamówienia wraz z podliczeniem sumy oraz możliwością wybrania rodzaju płatności.
Moje konto jest nieaktywne dlaczego?
Po rejestracji otrzymasz mailem potwierdzenie rejestracji należy kliknąć w link podany w mailu celem aktywacji konta. Jeśli nie otrzymałeś maila to prawdopodobnie podałeś niepoprawny adres email.
Czemu nie mogę się zalogować?
Aby móc się zalogować musisz mieć włączoną obsługę plików cookie w Twojej przeglądarce.
Jak włączyć w mojej przeglądarce Cookie?
Należy wykonać następujące czynności: wybrać opcję "NARZĘDZIA" następnie "OPCJE INTERNETOWE" Kliknąć w zakładkę "PRYWATNOŚĆ" kliknąć przycisk "EDYTUJ".W polu o nazwie: "Adres witryny sieci web" wpisać: medysklep.pl i potwierdzić przyciskiem "ZEZWALAJ". I to wszystko teraz należy ponownie uruchomić przeglądarkę. Czynność tą wystarczy wykonać jednokrotnie.
Kupuję towar a gdy wchodzę aby zobaczyć zawartość koszyka to koszyk jest pusty, dlaczego?
Masz wyłączoną lub zablokowaną obsługę cookie. Aby móc dokonać zakupu musisz mieć włączoną obsługę plików cookie w Twojej przeglądarce.
Czy muszę być zalogowany aby dokonać zakupu?
Nie, jest możliwość zakupu w sklepie www.medysklep.pl bez rejestracji. Jednakże zalecamy rejestrację gdyż zarejestrowani użytkownicy korzystają z dodatkowych udogodnień, promocji i rabatów. Proces rejestracji trwa chwilkę i jest bardzo prosty do przeprowadzenia.
Jak długo będę czekać na towar?
Wysyłamy towar w ciągu 1-3 dni po potwierdzeniu zamówienia, lub po zaksięgowaniu przelewu na naszym rachunku bankowym. Wszystkie towary są wysyłane na adres podany przy zamówieniu. W przypadku braku danego towaru na stanie magazynowym, informujemy o opóźnieniu w realizacji zamówienia.
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, dane nie są udostępniane nikomu poza administratorem sklepu i służą wyłącznie do realizacji złożonego zamówienia. Nie udostępniamy Twoich danych nikomu i służą one wyłącznie do realizacji Twojego zamówienia.
Gdzie jest podany rachunek bankowy do przelewu?
Po wybraniu płatności za towar z opcją przelewu, dane rachunku bankowego zostaną przesłane wraz z potwierdzeniem zamówienia oraz w zakładce KONTAKT
Jak sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?
Po zalogowaniu się i wejściu na Twoje konto masz możliwość zapoznania się z stanem Twojego zamówienia i etapem jego realizacji.
Co mam podawać w kontaktach ze sklepem po zamówieniu?
Zawsze podajesz numer zamówienia (otrzymałeś go w mailu ) oraz swoje imię i nazwisko.
- Aby móc coś kupić w naszym sklepie należy się zarejestrować (założyć swoje prywatne konto - obsługa sklepu dostanie jedynie dane niezbędne do realizacji złożonego przez ciebie zamówienia) lub skorzystać z opcji jednorazowego zakupu.
- Konto możesz edytować w każdym momencie (dodać telefon, uaktualnić dane itp.)
- Jeżeli jesteś już zarejestrowany (posiadasz konto) na www.medysklep.pl zaloguj się
- Następnie zapoznaj się z ofertą sklepu, znajdź interesujące cię produkty korzystając z wyszukiwania po słowach kluczowych, działach, nazwach producenta, bądź wszystkiego na raz w wyszukiwaniu zaawansowanym, następnie kliknij na nazwę tego produktu co pozwoli Ci zapoznać się z opisem produktu itp.
- Gdy towar który Cię interesuje będziesz chciał zakupić naciśnij ikonkę koszyk.
- Następnie po skorzystaniu z ikonki koszyk, wybrany przez Ciebie towar znajdzie się automatycznie w Twoim koszyku.
- Przed złożeniem zamówienia możesz do swojego koszyka dodawać kilka przedmiotów
- Instrukcje umieszczone na poszczególnych stronach poprowadzą cię przez wybór adresów dostawy, fakturowania, sposobów dostawy oraz formę płatności, które sam wybierzesz w prosty sposób.
- Ostatnim punktem będzie zatwierdzenie przez Ciebie wszystkich zamawianych produktów i danych, dopiero wtedy zamówienie zostanie przesłane do www.medysklep.pl
- Kiedy złożysz już zamówienie zostanie ono zarejestrowane przez nasz system i dołączone do kolejki oczekujących na realizację.
- Kiedy Twoje zamówienie zostanie przyjęte do realizacji nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, aby ostatecznie potwierdzić to zamówienie.
- Towar wysyłamy zostanie za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy kurierskiej w zależności od wybranej opcji wysyłki przy składaniu zamówienia.
Częste pytania:
Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki towaru jest obliczany automatycznie w trakcie wykonywania zamówienia i zawsze jest widoczny przed zaakceptowaniem realizowanego zamówienia wraz z podliczeniem sumy oraz możliwością wybrania rodzaju płatności.
Moje konto jest nieaktywne dlaczego?
Po rejestracji otrzymasz mailem potwierdzenie rejestracji należy kliknąć w link podany w mailu celem aktywacji konta. Jeśli nie otrzymałeś maila to prawdopodobnie podałeś niepoprawny adres email.
Czemu nie mogę się zalogować?
Aby móc się zalogować musisz mieć włączoną obsługę plików cookie w Twojej przeglądarce.
Jak włączyć w mojej przeglądarce Cookie?
Należy wykonać następujące czynności: wybrać opcję "NARZĘDZIA" następnie "OPCJE INTERNETOWE" Kliknąć w zakładkę "PRYWATNOŚĆ" kliknąć przycisk "EDYTUJ".W polu o nazwie: "Adres witryny sieci web" wpisać: medysklep.pl i potwierdzić przyciskiem "ZEZWALAJ". I to wszystko teraz należy ponownie uruchomić przeglądarkę. Czynność tą wystarczy wykonać jednokrotnie.
Kupuję towar a gdy wchodzę aby zobaczyć zawartość koszyka to koszyk jest pusty, dlaczego?
Masz wyłączoną lub zablokowaną obsługę cookie. Aby móc dokonać zakupu musisz mieć włączoną obsługę plików cookie w Twojej przeglądarce.
Czy muszę być zalogowany aby dokonać zakupu?
Nie, jest możliwość zakupu w sklepie www.medysklep.pl bez rejestracji. Jednakże zalecamy rejestrację gdyż zarejestrowani użytkownicy korzystają z dodatkowych udogodnień, promocji i rabatów. Proces rejestracji trwa chwilkę i jest bardzo prosty do przeprowadzenia.
Jak długo będę czekać na towar?
Wysyłamy towar w ciągu 1-3 dni po potwierdzeniu zamówienia, lub po zaksięgowaniu przelewu na naszym rachunku bankowym. Wszystkie towary są wysyłane na adres podany przy zamówieniu. W przypadku braku danego towaru na stanie magazynowym, informujemy o opóźnieniu w realizacji zamówienia.
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, dane nie są udostępniane nikomu poza administratorem sklepu i służą wyłącznie do realizacji złożonego zamówienia. Nie udostępniamy Twoich danych nikomu i służą one wyłącznie do realizacji Twojego zamówienia.
Gdzie jest podany rachunek bankowy do przelewu?
Po wybraniu płatności za towar z opcją przelewu, dane rachunku bankowego zostaną przesłane wraz z potwierdzeniem zamówienia oraz w zakładce KONTAKT
Jak sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?
Po zalogowaniu się i wejściu na Twoje konto masz możliwość zapoznania się z stanem Twojego zamówienia i etapem jego realizacji.
Co mam podawać w kontaktach ze sklepem po zamówieniu?
Zawsze podajesz numer zamówienia (otrzymałeś go w mailu ) oraz swoje imię i nazwisko.
© MEDYSKLEP - sklep internetowy ze sprzętem medycznym. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved. Licznik odwiedzin: 16919956